Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
    по- добре от колегата костов, защото рециклирани имам няколко случая как след 5-6-7000 км се повтаря сюжетът! За турбо рециклиране ПОНЕ ЗА МЕН е само изхвърляне на едни 6-7-800лв в кофата!
    Я сега обесни кои са тези няколко случея и ти сервиз ли имаш или си рециклирал няколко и къде?
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Да,бе интересно ми е с какво едно рециклирано турбо е по-зле от ново?
      Alfa 155 1.7,1.8 ex
      Alfa 166 2.4 3 ex
      155 1.8 MY 95 sport

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
        Да,бе интересно ми е с какво едно рециклирано турбо е по-зле от ново?
        Да след като 95% от предлаганите нови в цял свят са рециклирани ?
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #34
          Смятай..
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Да след като 95% от предлаганите нови в цял свят са рециклирани ?
            Явно зависи от майсторите. При мен 6000км след рециклиране пак започна да пуши. Върнах я за рекламация, и сега след още 3000км разглобявам двигатела по друга причина гледам пак тече масло по тръбите към ауспуха.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Да след като 95% от предлаганите нови в цял свят са рециклирани ?
              Моето е чисто ново и точно такова(рециклирано от Honeywell)по думите на дистрибутора
              ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

              Comment


              • #37
                както каза Galeano- плюс още 5 човека познавам дето като чуят за рециклаж и настръхват и почват да плюят през рамо и да се кръстят...

                Сервиз нямам


                Ти смятай

                Да не говорим, че за огромно съжаление и аз карах кола с рециклирана турбина на 500 км и за 4000 км умер!
                Колата беше 146 1.9JTD

                Пак както каза Galeano- може и да зависи от майсторите, но... нагледах се на "доволни" от рециклажи на турбини

                ОК дават година гаранция, но за тая година можеш да минеш 100 и 50000 км, че и повече! Не съм сигурен, че ще издържи 50 000км! Не се заяждам, но докато се разсъждава в тоя любим на мене немски стил "По- евтино и по- добро" просто няма да стане!
                Last edited by titanium; d.m.y г., 01:26.
                Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                  ...За турбо рециклиране ПОНЕ ЗА МЕН е само изхвърляне на едни 6-7-800лв в кофата!
                  30 000+ с рециклирана турбина как ти звучи? Моята я извадих ОТ кофата (така взех колата) и вече съм минал над 30К км.

                  Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                  както каза Galeano- плюс още 5 човека познавам дето като чуят за рециклаж и настръхват и почват да плюят през рамо и да се кръстят...
                  Аз пък познавам 50, дето като чуят за италианска кола правят същото и затова карат 15 годишни немски бараки, които хич, ама хич не им се чупят.

                  Ако ще и 500 мнания да ми докараш, това не значи, че са прави. Напротив, мнозинството/стадото винаги греши.

                  Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                  ...Не се заяждам, но докато се разсъждава в тоя любим на мене немски стил "По- евтино и по- добро" просто няма да стане!
                  Имаш желязна логика, пич. Тогава защо изобщо да си ремонтираме колите? Като се счупи - в кофата и взимаш нова. Ово е стандарт, дет се вика
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Колеги, не се заяждайте мисля че сме тук за да си даваме съвети, мнения и да си помагаме, а и мисля че никой не може да спори, че рециклирана турбина никога не може да има същия баланс като оригиналната чисто нова.

                    Comment


                    • #40
                      коки не ми разбра логиката обаче

                      Под немското мото имах предвид следното:

                      - вчера в един сервиз на един му сменяха свещите на 4ри цилиндрова кола... спомена се, че е дал пича за свещи 90 лв... един се изтърси ни в клин ни в ръкав, че видите ли "ХАХАХХА аз за моята 6 цилиндрова дадох 70лв"

                      Ама на единия са му оригинални, а на другия кучета свирепи... на единия ще му изкарат некво време другия се сещате! Та това споменах, че просто НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ШАНС, рециклирана турбина да има същите параметри, колкото оригинална и да изкара същото време, колкото оригиналната! А и аз не си ги смуча тия неща от пръстите- сега съгласете се с мен, че турбините не се чупят еднакво, има шанс проблемът да подлежи на рециклаж и тя да си стане, ама проблемът да е бил малък и общото състояние на турбото да е било много добро, а ако турбото е било не от кофата извадено, а е било за кофата и го рециклираш- гледай какво става! А и когато моята 146 изохка и гореше повече масло отколкото нафта казах на няколко механици "дай пак да го рециклирам или да взена втора ръка и да рециклираме???" тук отварям една скоба- механикът ще ми вземе еднакво пари дали ще ми сложи нова, стара, крива, рециклирана и т.н., но ми казваха в един глас така да се каже- рециклирано турбо е гадно- ако да беше евтино ок рискувай, ама така да се каже на половината от цената на ново- просто е огромен риск- купи си ново и си карай! А по- близките ми приятели механици се изразяваха още по- ласкаво и с една дума- "НИКОГА"

                      Също така да спомена за логиката ми, която не я разбра, ама другата част, която ти си видял в нея- тази в която казваш че като се счупи да хвърляме колите в кофата... такова нещо не съм казал, но ние като едни видни Българи, винаги гледаме да минем тънко и после викаме вай вай що стана... ние рециклираме, връзваме с тел, тиксо, плюнка, гвоздей и т.н. Сега ще кажете "е то много скъпо ние как така да даваме"
                      Ами на запад хората си правят сметка, че като си купи колата тя не му е само Бензин Масло Вода (БМВ се получи ) и като си купува кола си я купува по джоба! Сега тръгнал Пешо и си купил 166ца и вика "брей къв съм гъзар" ама като охне вика- леле дай това да рециклирам щото няма пари, дай това с телчица ще го фатяме, айай съединителя скъп- ще му лепим феродо и така 20 км и пак счупен съединител... стига!
                      Не ви казвам да не рециклирате, просто изразвяам мнение, че не е оферта и има огромнен шанс нещата да не станат, и тъй- като сме в един форум и трябва да си помагаме- не трябва да се нападаме а да си помагаме... затова пиша тези неща, за да не се нахендри някой, апък ако ще вие си ме хранете сега- това не ми пречи
                      П.П. естествено, че ако питаш някой, който рециклира турбини ще ти каже- да ще стане и ще държи 100 години!
                      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                      Comment


                      • #41
                        Ще тръгна отзад напред:

                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        тъй- като сме в един форум и трябва да си помагаме...
                        Да, така е. Само че като караш някого да се изръси двойно, това не е помагане. Още повече, че не знаеш в подробности какъв му е случая.

                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        ...Не ви казвам да не рециклирате, просто изразвяам мнение, че не е оферта и има огромнен шанс нещата да не станат...
                        Аз например не мога да преценя какви са шансовете, така че отидох при читав майстор, на когото имам доверие, той занесе турбината на майстори, на които има доверие и те така. Ако не можеше да стане, щяха да ми кажат "Пич, не става".

                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        ...ние като едни видни Българи, винаги гледаме да минем тънко и после викаме вай вай що стана... ние рециклираме, връзваме с тел, тиксо, плюнка, гвоздей и т.н....
                        Не съм от тези, за които говориш. Аз НЕ рециклирам собственоръчно , аз отивам при моя човек, казвам му какъв е проблемът, вижда я и казва "това са вариантите, това и това е най-добро", след което го оставям да действа.

                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        ...НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ШАНС, рециклирана турбина да има същите параметри, колкото оригинална и да изкара същото време, колкото оригиналната!...
                        1-во: не се женя за тая кола и не смятам да я карам 60 години, и

                        2-ро: животът на турбината не се измерва във време, а в пробег и то при едно много голямо условие - правилна експлоатация и правилна поддръжка. Не бих се обзаложил, че новата ще изкара повече, защото при неправилна поддръжка може да умре предсрочно, а рециклирана турбина в добре поддържана кола да изкара повече.


                        И в заключение: който каквото иска да разправя и който иска - да му вярва. Аз не навивам никого, просто давам жив пример: 30 000+ км с рециклирана турбина, без грижи. За повече - не знам, но засега толкова съм навъртял.
                        Last edited by Коки; d.m.y г., 15:55.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          под време пак не ме разбра но нищо- под време се има предвид че за единица време всеки минава различен брой километри! за 1 година (колкото е гаранцията) може да минеш 5- 10000 и да издържи, но може и много повече! както и да е уморих се да говоря по тази тема, никого не навивам и на никого не казвам какво да прави! Всеки знае най- добре как да си е$е козата!
                          Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                            под време пак не ме разбра...
                            Много добре те разбирам, човек. Просто искам да кажа, че не може да слагаш всичко под един знаменател. Ако някой някога е попаднал на кофти майстори или сервизи и се е прецакал, това не значи че всички сервизи и майстори са кофти. Затова не може да се обобщава и да се твърди "рециклиране - никога". Това е.

                            Турбини се ремонтират както много други възли и агрегати в автомобила. Не е рокет сайънс. Аз ти казвам, че имах щастието да отида при наистина добър майстор и той ми свърши добра работа. Това се вижда по пробега, който съм изминал. Всеки, който се интересува от ремонт на турбото или каквото и да било по тая кола, може да ми се обади и да го насоча към този майстор.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Коки ти каква ти е турбината и каде си я рециклирал (и за кви пари) ?

                              Някои знае ли дали на 136кс се рециклират или не (garrett td2503). Също да питам освен като се отвори как да разбера дали е със променлива геометря или не * очаквам 90% да ме кажете че е но все пък питам...
                              Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                              Comment


                              • #45
                                Колега, 136 коньовите турбини не се рециклират. Няма ремонтни комплекти за тях. Рециклирането и може да стане само в завода на производителя. Това ако ти каже накой, че я е рециклирал, смятай, че те мята здраво по върбите. Най-много да я почисти. Иначе турбината на jtd 136hp е с променлива геометрия. Като се скапе, се хвърля и се взима една от 140hp мотора и се преправя.
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X